Hualigen, bekänelsekossan

Det är rent pinsamt hur mycket jag väger nu.. Helt j*vla oacceptabelt!!!!!! på ren svenska
Visst, vågarna här nere visar ju konstiga siffror, så är det ju. (pallvåg) Och visst, man dränker sig i vatten om dagarna. Är alltid fullt påklädd med skor och skit i fickor och på bälte. Alltid efter frukost. MEN det går inte att bortförklara de siffror som står på den där satans vågen!!!
Så med start i morgon är det stenhårdaste stenhårt på matfronten och ännu hårdare och fler promme ihop med minst 3 gympass i veckan. Gymmet har ju givit mycket, det känner jag ju. Men mer promenader och bättre mat. För såhär ska det inte behöva se ut. Speglarna är ju mongo här nere då alla är av plåt. Men ... nej... det är faktiskt endel sanning i dem med. Så nu och de 6 veckor frammåt får jag inte stå på den där satans vågen och den SKA gått ner tills nästa gång. (med undantag om 2 veckor, tis, då jag har en liten vadslagning kan man säga) Jag har alltid sagt att det inte står på vågen hur man ser ut. MEN den här vikten syns, känns och får inte finnas mer. Den gör mig inte gått.. Jag går ju sönder.
Golligocken tog ett sovkort på mig i soffan idag. Dubbelhakor! I stort format. Inte bästa fotovinkeln kanske. Men nej, varken jag eller min kropp kan må bra av detta.
På´t bara! De här hullet får inte bo kvar på mig iallafall för då kommer jag dö av hat på mig själv när jag kommer hem och faktiskt får se hur det ser ut i mina vanliga kläder, i en vanlig spegel, hemma.
Jag har kämpat hårt. Nu blir det ännu hårdare!!! (inget mer unna, bara en gång varannan vecka. PUNKT!)
Det blir vad jag gör det till. Och jag blir f*n vad jag äter!
Skiter i om musklerna dö nu. Dom får lämna mig ihop med det andra. Dom kommer jag få tillbaka. Om det ska kosta det för att få vara normal igen är det värt det. Gymma kommer alltid vara kul :)

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0