Irriterad och solen skiner

Är det bara så att mitt sätt att göra saker är det sättet som ALLTID är fel?
Varför kan jag inte få pröva de sätt som jag tror på så jag lär mig systemet? Och dessutom, var mitt sätt JÄTTE bra och funkade helt felfritt! Ge gärna tips, jag gillar att få synvinklar. Men jag ska väl för i hellskotta få göra som jag vill endå?! Behöver väll inte följa "tipset", för då är det ju en order..

Solen skiner iallafall och jag ska ut och solaom en stund är planen. Får väl se hur det går med den saken. Vart kom stressen ifrån. Det är MÅNGA dagar till lördag än. Och varför inte bara jobba på? ...Och varför lyssna på mig??? (på jag, som en vän till mig skulle sagt)
Jag saknar er där hemma idag. Säkert för att fler ska åka härifrån nu. Visst endel kommer tillbaka med, men endå..
Funderar om jag ska sova tidigt ikväll. Orkar inte med folk riktigt tror jag. Vilket är stort IG i detta yrke alla dagar i veckan. Men, blir nog en promme. Det var så skönt med det igår :)

Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0