Lunchas

Ikväll är det mat hos Americanos som gäller. Man kan göra sallader i alla des underbara former där och dessutom har dom en uppskö med dressing av olika slag. Inte klagar jag inte ;)
Plus att dom har specialK där MUMS!!!!!

Ville bara berätta för den intresserade att jag tänker ta och lägga mig och sola topless ute på taket i den 40gradiga värmen nu. Så om ni mot för modan har vägarna förbi och av någon anledning känner att ni behöver flyga väldigt nära just där jag är så är det bara att vinka. Skulle bli jätte jätte glad :)
Så 40 minuer sol, 1 liter vatten och allt kan stoppa mig! Hahaha..

Ikväll är det filmtajm. Vet inte vilken film det blir än eller vad jag ska få unna mig ikväll. Popcorn tror jag bestämt :)) Men det är alltid gott med filmkväll. Mest för att jag tar en superduperducsh och hoppar i mjukiskläder. Privata rakti igenom in på huden. Det är lovely!!!!

Kram kram

Ps: saknar dig, dig, dig dig ,dig, dig, dig och DIG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0