Prio ett: trolla med knäna

Det är när det inte syns som motivationen går i botten. Jag känner ju att jag skaffat mig sjukt mycket nya trevliga muskler. Men dom gömmer sig ju under det där hullet som vägrar lämna mig. Och det känna i sig helt världelöst att försöka hitta ork utan socker när vikten står totalt still.. Bläääää!
Igår vart det fys, säkert kunnat göras bättre med lite planering, men det vart helt okej och bätre ska det bli. Vill lägga in morgonpromme igen, men jag behöver ju sova med så att jag gör bra ifrån mig på jobbet. KAN inte gå och vara konstant trött..
Nästa vecka kommer det ner lite "fusk". Se om lite extra vittaminer och mineraler kan hjälpa mig på traven. Och så funderar jag på om kroppen har mer vatten i sig här än hemma. Men, det är ändå inte hela ursäkten för de kilon som finns. Jag fattar inte. Måste nog börja gå själv och äta, för tittar jag så äter jag mindre och bättre än de flesta men endå är dom smala och tränar sällan medans jag kämpar..
Livet ska inte vara rättvist!!! Jag har ju en massa kärlek iallafall <3

Kraaaaamisar//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

En tanke kan vara att vägen står still för att du tränar fys och muskler!! Mät dig själv istället de har ja börjat göra, faktiskt mycket bättre och Ture motivation än den sär förbannade vågen :)

2012-06-13 @ 23:30:49
Postat av: Elin

Jag har tänkt tanken, men nu när du säger det ska jag nog göra det. Gillar ju inte vågar (som du vet) och skulle nog inte bry mig om jag såg att det började gå neråt iallafall. Men blä! Ska snart gå och motta :) Tack <3

2012-06-14 @ 05:02:02
Postat av: Sandra

Vilken fin blogg du har!

TÄVLING på bloggen, med chansen på att vinna ett presentkort av värdet 350 kronor på Nelly.com!



Det enda du behöver göra är att rösta på min lilla son som är med och deltar i en fototävling!



Gå in på tävlingslänken och delta nu! http://sandracederbom.blogg.se/2012/june/tavling.html



(behöver all hjälp jag kan få med röster, därför jag passar på att ha tävlingar i samband med det) <3

2012-06-14 @ 09:16:28
URL: http://sandracederbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0