Ska bara förtydliga

Hejsan bloggen! (Älskar den 14-is stämplade starten.. :))
Nu när jag av någon idiotisk anledning som jag inte kan sätta fingret på har klivit ut i mediavärlden med bland det kassaste jag kan tänka mig har publicerats (ja har inte vågat titta än men minns hur missnöjd jag var efteråt) så vill jag nu bara förtydliga för min T, genom att skriva här oxå, att hämnden är ljuv. J*vligt ljuv för att vara exakt..
Så ljuv att du inte kommer hänga med i svängarna..
Det om det!

Annars då? Jo, dagen har precis startat, jag har fått sova ca 10 timmar inatt. *glad* men inte samanhängande. Har lärt mig att jag inte kan få allt (endel måste köpas eller bara drömmas om) så jag är rätt nöjd över det jag fick i sömnväg. Hur jag mår? Eh.. inte så viktigt. Om jag är glad? Skulle jag, Elin, vara nått annat? Om jag är där jag vill vara i livet? Meeh vilka jobbiga frågor du har på morgonen dåååå....
Att min hjärna och jag inte är på samma nivå, det har ni stött på förut här. Detta var bara en förtydligan! Detär nog nått sånthär som jag och min förvirrade spindel sysslar med om dagarna. Så låter våra diskutioner helt enkelt.. Iallafall såhär tidigt på morgonen.. ;)
Nu mot förrådet och ännu en underbar dagdär vi har " mjuka och hårda saker"
 
 Tänk.... .. Tryck... .. Tala!!!!!!
 
Hoppas ni där hemma får en underbar fredag. Snart är det helg för er :)
Kramar om en massa//Elinen
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hej vännen!
vad har T nu hittat på att göra i media? är du med på värsta stora reportaget? eller var ska ja leta? ;)

2012-06-29 @ 14:26:00
URL: http://ivarssonjenny.blogg.se
Postat av: Elin

Har du tid så leta, dukning skulle jag tro det finns nått innom. Annars så löser vi det där med tiden... jag har så lite brottom med mina hämder så det nästan skrämmer mig ;) Kraaaam

2012-06-30 @ 05:29:24
Postat av: Elin

Stavfel på stavfel, tur du kan läsa mellan raderna :D

2012-06-30 @ 05:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0