Som om det spelade någon roll..

Nervös och hispig. Trött efter en svettig och hård dag. Inte hungrig för fem öre..
Snart ska det tas en prommenad med bokband i skallen. Första gången på 3 veckor. Kanske glömt hur boken började?! Sen är det en sväng intervaller efter det (ca 4km) och det ska bli skönt, tror jag.
 
Sitter och kollar upp runt lån. Har gjort en perfekt uträkning som gör att jag kan betala av allt tills jag är hemma och då vara skuldfri. Plus att jag har råd att resa och har så jag klarar mig om nått händer (tex kylen pajjar eller nått annat som man aldrig vill ska hända men såklart ändå händer..) Tycker jag tänkt på de största viktiga bitarna här men nu är det ju det, hur får jag till lånet som JAG vill. Eller ska jag helt enkelt låna pengarna "av en vän" och betala tillbaka till denna. Det är ju absolut billigast. Och för mig kvittar det ju egentligen vilket, bara man kommer överrens vad denne ska ha "för besväret". Särskilt om banken ska knyta lånet under ett år. Det är det inte värt, pengamässigt. Då kan jag lika väl spara den amorteringssumman till "projekt" i lägenheten. Jag är inte den som är den..
Men vi får se. ska prata med familjen ikväll och antagligen banken i morgon. Det är tyvärr inte ens säkert att jag får lägenheten. Men, det skulle sitta fiiint.. Och jag skulle bli så glad :)

I morgon är det fin fina midsommar. Dagen då varje svensk klär sig liite somrigare än vad vädret tillåter och dagen då det, vad väderleken än säger, alltid lyckas ramla ner några droppar regn och bli kallt på kvällen. Här nere ser det ut att bli en varm och solig dag. (konstigt?) Men midsommartraditioner kan man nog glömma i det stora hela. Jag håller i HF (huvudförrådets) station. Är inte helt hundra på vad det kommer vara än, har inte bestämt mig. Det dumma med att jag tog på mig detta är att jag inte får vara med och leka eftersom jag håller i stationen. Men vad gör det om hunda år? Nästa sommar är jag nog full och leker i vanlig ordning igen. Spelar roland detta år...
Det ser iallafall ut att bli rekar, tipsprommenad och avsluta det hela med middag på kvällen. Sill har vi fått ner hit i "mängder" och det ska bli gott gott faktisk. Både potatis och socker i morgon alltså.. Midsommar var det ja!
 
Nej, nu till tältet och byta om för promenad, sen hit och kolla om jag fått svar och ringa lite. Sen är det intervaller som gäller. Behöver jag berätta att jag hatar att springa, eller kommer ni ihåg det endå? (Haha)
Håll gärna tummarna är hemma så jag får boende, kärlekn (T) och äventyret till vintern <3
 
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0