Spännande dag med mina nya vän

Hej!
Idag har jag haft en otroligt jobbig och spännande dag. Jobbig för jag gillar inte sättet jag behandlar människor, barnens misstänksamhet och allmänt, Afghanistan.
Roligt för jag hittat mig en ny vän som jag pratat engelska med hela dagen och som lovat mig ta mig på äventyr. Jätte kul är det här faktiskt! Och sen så har ja fått se afghanska kvinnor under burkan så att säga. F*n vilka hotta brudar. Och vilka kläder. Make up, hela kittet. Facinerande delux!
Mer roligt är att mamma gillad lägenheten. Närmare och nämare tar vi oss sakta men säkert. För övrigt så kommer jag inte lämna in Mulen i morgon (min nya coola ride) bara för att JAG VILL INTE och sist men inte minnst är det jag och min AK5a som nu checkar ut ur searchgirl båset och checkar in i duschen, för f*n vad jag luktar efter denna tunga dag.
Mohahahaha...

Kramar om
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0