Tankar

http://www.blocket.se/vastmanland/Salsater_3__5_rok__160_kvm_41090100.htm?ca=9&w=1

Ja, vad ska jag skriva. Länken över går till mitt barndomshem. Jag avr dum nog att klicka mig in och titta. Dom mysiga grannar som flyttade in där efter oss har gjort huset till ett vitt vitt vitt vitt hus. Mamma berättade att dom hade gjort om. Jag vägrade gå dit och se förändringen. nu: Lantlig idyll. Likt en "bo på landet" tidning med bilder från alla olika perfekta magasin. Jag tycker det är jätte jätte fint, dom har garanterat lagt ner kärlek i det hela. Men... varför är ALLT vitt? Fy..
Om jag hade pengar hade jag nog slagit till. Det blev ju folk av mig med så det borde vara ett perfekt ställe att växa upp på. drömma kan man..

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0