Tockisrapport

Detta har hänt lite kortfattat: (om det går)
# Jag började titta på lägenhet, hamnade i budgivning. Gav mig av den enkla anledningen att jag nog egentligen inte vill ha den.. tror jag
# Fick post från Sverige! Familjen hade skickat ner ett STORT paket med 3 kartonger popcorn, nudlar, lite godis, tandkräm och flingsalt. Fabian vilken underbar familj jag har :) Tackar så jättemycket *tår*
# Unicks en hel eftermiddag med herr D som skulle ham på ledigt. Skönt gäng. Massa prat. Mosade mat. Huaa..
# Lyckades med konststycket att gå rakt in i taggtråd. Och då inte den vanliga gamla modellen utan den som är som rakblad med piggar åt alla håll (ska visa på kort sen) Kan säga att jagvar skapligt arg där jag stod, satt fast i huden och svor. Idioter, finns väl inget som behöver hindras med sånt över vägen här?! Men det kom en stackars tysk med pannlampa löpandes som fick hålla still tråden så jag kunde ta mig loss. Blev omplåstrad. Nu är allt ok!
# Flyget kom med 3 ny/gamla arbetskamrater. Massa kackel. Jag hade häcken full och förklarade för en kund att jag hade häcken full och sket i att han hade brottom då jag inte kunde göra det han ville på de 5 minuer jag hade från att jag fick uppgiften till dess att han ville det skulle vara klart. Tror det gick inte. Jobbat på som satan, all day.
# Kom saker till mig med Golligoken! Ett par as snygga shorts. Ska visa bilder. Dom är läckra som saaatan. Mormorssaft som jag ska pröva göra iorning när jag kommer hem till Köping. En liten dator som jag ska pröva om det är något jag skulle använda hemma. Lite piller, men inte dom jag ahde behövt mest :P Ja.. jag tror det var allt. Tyvärr var saxarna inte med, synd men så det kan vara..
# Igår kväll vart det prommenad igen och jag mördade sen Gocken på sit-ups. Bara så ni vet är jag grym..

Tror det var det i det stora. Massa jobb är det just nu. Ska ta mig i kragen och vila lite med om dagarna..
Ps: Mu kollade en lägenhet åt mig igår ;) ds

kraaaamar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0