Tryne

Idag ska jag vara tryne. Det kan bli spännande. Sen ska jag tvätta galt och tanka den och sen äta (förhoppningsvis) den alltid återkommande lördagslassangen. MUMS! Sen har jag inte tänkt göra så mycket mer, än jobba såklart ;) F*n vad jag är trött på att jobba dag ut och dag in
Ska pröva, för tillfället hemma, herr D´s kaffemaskin när jag ändå är i dom svängarna. Så den är hel när den behövs lixom..
Eeeeh, jag är nervös för lägenheten bara.. det är det..
Gymma igår, jag har ont idag. Vart även inlåst 1 och en halv timme i min puppa igår. Nix, skojar inte. Kunde inte ta mig ut så där satt jag och virkade (stackars mig?)
Ikväll är det filmkväll delux. Jag väljer film och då blir det "Dumma mig" och en stor skål popcorn tillsammans med mina vitchoklad-kokos-nöt-bollar. Dom är en tuff kärlek som jag har svårt att riktigt släppa.
 
25 dagar till hängröv och 18 dagar tills jag få komma hem <3
 
Nu jobb och allt som dagens äventyr bjuder på (ber med trygghet den där där uppe att allt är lika dött som vanligt)
 
Kramizzzzzar ;) //Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0