"Du blir inte av med min kärlek till dig hur du än vrider och vänder på dig. Vad du än gör så kommer du veta att den alltid finns där. Till dig"

Hoppade precis i brallorna igen.. Suck..
Tänk vad skönt det vore att ha sina egna underkläder och inte behöva klä sig för att äta frukost. Bara dra på sig ett par av de skönaste trosor man har och en bylsig tshirt och sen hasa runt i det en stund på morgonen. Inte behöva tänka på vem som ser en, inte behöva klura på hur mycket skit man kommer få för att man inte är reglementsenlig och sist men inte minst: INTE BEHÖVA BRY SIG OM NÅTT! Enkelt. Inte behöva klura på om man lutar sig frammåt om det är provoserande eller om man anses slampig när man plockar upp den tappade pennan. Eller om man kan gå på toa på natten UTAN ATT KLÄ PÅ SIG EN TRÅD! Inte ens koppla på hjärnan för man behöver inte desifisera typ allt och inget, utan bara göra det man ska.

Sitter och drömme mig lite bort.. Till nått annat en detta. Till nått mer..
Idag kom jag ihåg hur underbart det är att läsa böcker. Såklart ska det ju vara bra böcker med <3

"Jag är här. Jag älskar dig. Även om du måste sitta uppe hela natten och gråta så stannar jag hos dig. Om du behöver tabletterna igen, så ta dem bara- jag ska älska dg genom det också. Om du inte behöver någon medicin så älskar jag dig endå. Vad du än gör så kan du aldrig förlora min kärlek. Jag ska skydda dig tills du dör, och efter döden ska jag fortfarande skydda dig. Jag är starkare än Nedstämdheten och jag är tapprare än Ensamheten och ingenting kan någonsin trötta ut mig."

Är det inte vackert? Jag tyckte det. Jag behövde läsa det. Och jag ska fortsätta läsa det. Fast det inte är till mig är boken nått enormt bra såhär långt. Bra för mig!

Nu är det för länge sedan sovdax, eftersom jag inte tränat. Men ikväll har det vart kurs i motoroverall så har någon form av dispans. eller nått.. Frågan är vart jag ska äta frukost i morgon då det hänt endel och jag inte får äta där jag brukar. Hmm.. Kanske är ett tecken? Frukt, kaffe och shake kanske? Kan nog vara så.. Och nästa fråga är, är jag berädd att gå hur långt som helst för att vara glad. Jag vet svaret och måste ändra på det.. *suck*

Ha en bra helg där hemma! Själv ska jag göra allt jag kan för att köra slut på mig i morgon. Det ska bli kul ;) Plan; "Köra slut på Elin så hon sover länge en söndagmorgon" har börjat. Önska mig lycka till!

Kraaamisar//Elinen

Ps: Kalle, lycka till med lägenhetsförsäljningen! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0