rullar vidare

Tiden rullar på. Idag är det lördag igen och framför oss har vi en vecka full med jobb. Det kommer ner massa grejer närmsta dagarna som vi måste fixa med och det ser ut att bli kul. Kommer ner lite folk från ledigt med och det är ju aldrig fel. Så vi blir nästan full styrka: Lite lugnare: Kanske lite mer solning. Eller vad sägs om att kunna ta lite fys? kan jag nog glömma... Men det går bra här nere nu. Det är inget onödigt bitande utan alla jobbar på, pratar med alla och har kul ihop. Undra vad den felande länken vart innan?! hmm.. behövs det funderas? Jag är iallafall toknöjd med stämningen nu och när Golligocken is back in town så ska vi köra igång med den alltid lika roliga inventeringen <3 Men vi ska köra på så vi nästan dör och det ska bli super bra! Snabbt och smidigt. Så när det är gjort, finns inget att klaga på längre och vi handskas med vårt eget "arv". Så trött på allt konstigt skit de andra lämnat efter sig. Saker som dom säkert till och med glömt att dom har rört en gång i tiden.. Men jag kan inte vara bitter på dem. O ett per månader är jag påväg hem och då är det inte mycket mer än det jag skriver ner i min komihåg mapp som kommer existera i skallen förutom att jag just ska få komma hem snart. Och solen och träninge, såklart ;)
Det är nu 4 veckor och några dagar tills jag får ta mig hemmåt för första gången på 13 veckor. Efter att vart hemma bara på helgerna i 3 och en halv månad och sen vart här nere och jobbat dygnet runt alla dagar i veckan så känner jag att de där dagarna hemma, egenstyrda, är nått som jag så väl behöver! Och sova. Kommer nog sova hela flygresan hem. Skulle inte förvåna mig ett dugg..

Men nog om drömmarna. Ta tag i min framtid nu!
Ha en kanon lördag och hoppas ni har massa sol och värme.
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0