"You have lost your muchness"

Jag vill så mycket! Såå himla mycket. och varje gång jag känner mig stadig och ska ge mig ut och visa vad jag går för krossar dom mig i kanten och jag tappar all tro på mig själv. Får dom göra så? Jag tycker inte det. Och jag blir lika besviken på dem varje gång. Denna gång tar jag det personligt och tänker inte ha nått "trevligt snack" när jag frissar F*******t framöver. Sånt gör jag bara med vänner. Och vänner är de som har åsikter och kommer med dom till mig istället för att gå nån j*vla cirkus-fm-väg.
Jag vill ju bara känna att jag hör lite hemma här så att jag inte går runt och känner mig ivägen eller obehövd. Jag försöker hitta en plats, skapa mig en som jag trivs i. Det ÄR viktigt att trivas på jobbet. Och om det är fel på jobbet är människorna ännu viktigare runt om. Jag gillar mina arbetskamrater väldigt mycket. Inte alla alla dagar, men i det stora så är dom bra arbetskarater. Men jag kan inte prata med dem om allt. Och jag behöver prata. Fel av mig kanske, man jag behöver det för att må bra. Just nu skriver jag mycket i stället. Det är tydligen inte okej..

Nej, inte sitta mer här nu. Ska se om det blir sängen eller gymmet. Båda behövs, ett blir valt. Kan nästan se nu utan problem vilken av alternativen det blir.
He*vet*!!

Hoppas ni haft en kanonhelg alla där hemma!
Saknar Svensk skitsommar och fast mark..


Massa kärlek till denna film <3
Kramar om//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0