...

Blir en prommenad med min Mu nu snart. Ska bara se vad jag kan ha i "träningskläde-väg" i denna garderob. Hoppas på nått bra annars blir det ännu bitrare. Solen skiner så ska nog skynd mig ut. Ikväll blir det fruktsallad och PASTA med T <3 Ska nog se till att göra klart den innan jag går, man brukar serva på söndagar men idag har jag ju tid, fast jag inte är på topp. Att sitta här är ju inte speciellt mycket roligare så lite kriativtet dör jag inte av. Sen är det vatten gympa med min mamma. Har spöat T på en omgång labyrinth oxå idag. Köpte det på leksaksaffären i Örebro. Jag är så nöj med mitt köp.. Nostalgi i hög klass i all trötthet.

Jag har börjat skriva ner vad som ska med till Affe nu oxå. Det är inte bara detta inte.
Såhär ser det ut såhär långt:
¤Solkräm (stift)
¤Tvål, shampoo (torr och vanlig), balsam, hudkräm
¤Resorb, värktabletter, vitaminer, tamponger, tigerbalsam/liknande, skavsårsplåster, p-piller, rakhyvlar
¤ Arbetsskor (från jobbet)
¤ Min EPod, extra hörlurar, kamera (ska köpas) minneskort och ficka
¤Dollar och euro
¤Pass och kalender
¤ Minnesboken
¤ Gosis ingosad och klar (bör letas fram på landet)

Kreativ var det//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0