Hej!! (mitt i veckan!!)

"..det regnar här i stockholm idag. du har det säkert bättre än jag. det händer inget särskilt, jag har det ganska bra. men det regnar här i stockholm idag..."

Hejsan mina goa vänner!!
Jag har nu bara en vecka kvar innan det är påskledigt. 18 dagar kvar till avresa mot Affe och det är massa massa teori. Idag är det "om det värsta händer". eller det är väl det temat dom mosat in från 7.30 till 20.30 hela veckan. Igår prästen. Spännande!! Men nu börjar vi igen..
I mogon får vi veta hur slutövningen och helgen ser ut.
På onsdag hämtar vi ut ökenkläderna och mindre än en veckan kvar tills jag är nytaggad vid denna tid. Jippi!!!!
Pepp pepp inte bli sjuk nu Elin!!!

Hoppas ni har det bra där ute!!
Kramar //Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0