Jag har syndat..

Ja, det har jag. Har precis hoppat över ett träningspass. Fy f*n säger jag bara. Känner mig inte som jag. Har inte gjort det på hela helgen. Som att jag sitter och tittar på det jag gör från sidan.. Som att den lilla satmaran som slåss med mig på insidan har puttat ut viktiga delar av mig själv från min kropp. Jag är trött och sliten, mår skumt, nästan lite småilla och bara vill sjunka genom jorden. Vara själv och med alla på samma gång. Det är inte lätt att vara jag när allt jag vill drar åt alla håll, samtidigt. Jag slåss med tankar och mig själv. Jag är en riktig satmara och jag vet inte vad det är jag söker, varför jag är dum och vad f*n jag uppnår med det. Jag vet att svaret är inget eller ren förstörelse. Det gör ont. Jag vill inte vara så. Jag är inte så!!!! Känns som att jag skulle vilja sova i dagar och varje gång jag ser upp sysslar mina nära och kära med saker runt mig och jag kan tryggt somna om. Kroppen värker än från föregående vecka och fast helgen har vart optimalt slö känner jag mig inte utvilad. Inte för fem öre..

Jag vill så mycket mer än vad jag räcker till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0