Vart är min måne?!

För 2 veckor sen när jag satt här och skrev såg jag månen och 2 stjärnor utanför fönstret. Idag har solen börjat lämna himlen precis. Det närmar sig värme och långa ljusa dagar. Jag älskar det..

Helgen har vart full smökad. Jag har vart och dansat dansmatta hos Sh och fy sjutton va kul jag tycker det är. Sitter det kvar i minnet när jag kommer hem blir det adapter till ps3an och ett par mattor att studsa runt på. Skitbra träning och massa massa bus. Jag vill kunna dansa på riktigt..
Vidare åkte jag och T till Båga och där snodde jag födelsedagskramar av Snabbfot som hade sin egen dag i går. Man måste ju ta varje tillfälle för att få kram de bästa, eller hur!!
Sen bar det av till Candy inn för att hjälpa dem sluttömma lokalen. Handlade en massa för ynka 60kr och åkte vidare hem mot min underbara pappa på landet och han bjöd på äppelpaj. Jag trodde han hade haft på sirap, men han lyckas med så spännande saker. Denna gången var hans "hemliga ingridiens" skidskytte. Helt underbar!!! Gott gott..pratade varg och sen var det dax att sätta oss i bilen igen för att åka till Båga igen och en busig Björn. Där gjorde vi iordning tacos. MUMS! Hundra år sen, minst, som jag fick smaka den maten. Så gott så jag bokade kycklingtacos ikväll :D Vi spelade buzz, jag gluttade kamera och sen hem för sömn. 

Igår var det busborgen! Underbart ställe. Tur dom tog hand om mig Mu´s små änglar. Vi kutade runt. Jag hade säkert roligast. Kände av träningsvärk från dansmattan och bättrade på den genom att bestämma att jag inte fick krypa i tunlarna. Mustit och blåmärken i de livsfarliga rutschkanorna. Kul kul kul. Vi åt sluch och lekte mer. Madde jagade oss och jag skrek så hela stället hörde en sväng. Den bjuder jag på fler gånger. Nästa gång blir det lek och buslandet i Örebro, för detta måste göras igen!!!
Kom hem till Mu, tvättade. åt sushi och gjorde mig iordning för en återförening med Järngänget.  Det var fullt ös. Och de små visade deras nya husdjur. Såå nöjda så :) Sen bar det av till bror och vännerna och vi drack, kollade bilder, lyssnade på nostalgimusik och pratade skit. Staffan fick sin armbrytningsmatch och jag fick min lugna kväll. Grillade gjorde vi med medans regnmålnen åkte vidare och stjärnorna och månen visade sig..
Skön kväll helt klart och jag vandrade hem till T runt 12 där det tittades på film ett gäng som tidigare hade badat isvak och bastat. Dom hade hjälpt till med godispåse-ätandet oxå vilket jag tackar stort för!!

Söndag klevs det upp runt 9 och käkades mumsfrukost. Sen fick jag ett ryck och fixade ny playlist på spotify och tog på mig löparkläderna för en vända. Slutsatsen av den vändan är: Tack Gunnar för förkylningen. Jag hoppas jag skrämt iväg den annars kan ju du betala min lön nu i veckan... envisa *******.. Han är snäll, men dumsnål.. Sen dusch och PASTA!!! Vidare tog jag och T på oss för en glass och ca 1 timmes slöprommenad i solen. Riktigt skönt ute, minus den kalla vnden som killade till ibland. Hämtade min rena tvätt hos Mu och mötte dem en sväng. Hon hade klivit på en spik. (hoppas det inte blir nå skit och hoppas hon har tagit stelkramp) Sen var det dax för dykningen direkt vi kom tillbaka och den var seg. Kände ig så svag och orkeslös. Men det var bara att ta simtagen, fortsätta, käpa på.. annars kommer jag aldrig någon stans.. Så det vart en helt okej simsväng! Hem igen och torka bakom öronen och så var det dax för vattengympa med mamma. Så kul att hon börjar tappa vikt och att hon tar tag i det här nu. Nåde henne om hon fuskar, då blir jag arg på riktigt. Vore så kul om hon klarar det här! Kämpa mamma!!!!! Passet var helt okej och sen kom jag hem till kycklingtaco mys till serien GRIMM som jag tycker är så j*vla bra! :D
Så n är det soffan tills man stupar <3

Hoppas ni andra med haft en bra helg!
Själv är jag helt slut..
Får se i morgon om jag skrämt eller släppt in förkylningen idag.
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0