20 maj, Felix <3

Idag är ingen vanlig dag, nej det är min lillebror Felixens födelsedag, hurra hurra hurra.
Ringde nyss och skulle säga grattis till honom men han var visst ute på äventyr den lilla stora skiten ;) Han borde blir bättre på att hålla överrenskomna tider redan nu. För sitt eget bästa.. (säger syrran och tänker tillbaka. Herre min skapare vad ammal jag käner mig)
På tal om det; snart är det dax för mig själv att bli äldre. Gå med i PRO och konstatera det faktum att glansperioden är över och nu är det mesta hängande och de rampljus man aldrig klivit in i är till för de yngre. Bror min lilla, han har däremot hela det där förvirrade tonårskrongle kvar att genomföra. Många beslut att ta, många vägskäl att välja håll i och en hel massa annat tok som kommer hända i olika grader. Avensjuk är jag inte. Kanske då jag tänker på att i hans ålder var jag storesyster till (honom) en 3 årig stjärna som var mitt allt. Att jag var smal och vältränad, prioriterade vänner och de där killarna som alltid var i min väg att göra det jag ville. Jag har alltid följt med, sätt vart vägen leder. Aldrig riktigt vart emot så mycket. Axepterat, prövat, gått vidare, fått inblickar och fått uppleva massor med äventyr. Jag är glad över allt jag avrt med om. Nästan allt..
Jag hoppas han med en dag kan se tillbaka på sina äventyr med glädje och nostalgi tårar ;)
Nej, hu vad gammal jag känner mig. Haha.. Sanningen krypr fram. Jag ÄR om några måndager gammal. Bara njuta lite till..

Grattis igen min fina lillebror! Älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0