" 2an är alltid lite svårare.. "

Klockan är 09,41 och aldeles nyss brakade kasshumorn lös. Och det var INTE jag som släppte loss den. Det var Golligocken. Så nu hinner vi med många snedrivna tolkningar i vardaspratet innan kvällen är här. Innan nästa löpning som kommer vara ikväll. Har en sjuj*vla prestationsångest. Jag har Sveriges sämsta kondis... *suck*
Igår var det Zumba. Jag är helkass på skiten. Men snart så kan man grunderna och kan börja fula sig och köra sitt rejs som de andra. Hel underbar grupp människor. Och medbjudna på 2 timmars Zumba på lördag med. Så det blir kanonkul :D Sen efter att jag vart sådär j*vla duktig som bara jag kan vara är det filmkväll med de som vill. Får se vad det blir för film :)
Idag bjuder jag på tårta. Ni vet en liknande tårta som när man välter en pall. Så det är tårtkalas här. Och så har jag gjort alla mina 9 armband fel. Så, ja, det blir lite mer jobb bara. Inte svårt alls. Men gjorde det bakfram. Mer jobb: BRA!!!

Nej, mer jobb!

Kraaaaaaaaam


Kommentarer
Postat av: Magnus

På tal om zumba...

Postat av: Elin

Så..?! :)

2012-05-06 @ 09:00:10
Postat av: Stina

Kolla länken nedanför Magnus-text. url:....

2012-05-07 @ 15:53:38
Postat av: Elin

Hmm.. Jag skulle bara vilja säga att det bilder är SÅ SANN :D Hoppas aldrig behöva skåda mig zumba. Så fram tills jag behöver se det, så kör jag på :P

2012-05-08 @ 05:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0