Dagens slut.. trött slut

Efter att ha jobbat häcken av oss i en innetempratur på runt 32 grader är jag så värld mat och ett hårt gympass på Gorilla fabrikken efter det. Satans vad fort denna söndag gick. Den som skulle vara så lugn och fyld med det jag tänkt. Vart fullt ös och jag har träningsvärk från gårdagens avrustning. Hahaha. Gott!
Bestämt att införskaffa en missionsring (missinsringar.se) i slutet a denna mission och inte satsa på nått Affetillverkat. Äckta och dyrt kör jag på. Kan jag stötta mitt land lite så ska jag ;)
Har pratat med familjen (minus stora-lillebror) ett tag och dom har det bra. Det är så gott att veta. Så väntar jag på att få höra om min T lever med, men vad skulle hända i det sällskapet?
Nu MAT!!!!
Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0