En bön i alla ära

Hej du som kanske ev möjligen sitter och vägleder allt på nått konstigt och omöjligt men hoppgivande vis!
Jag har en liten önskan såhär på en eftermiddag i Afghanistan..
Det är så att jag skulle behöva lära mig "jobba för syns skull". Förstår du hur jag menar? Dom andra kan det. Och dom gör det bra. Jag är KASS på det och aldeles för ärlig för att gå och fördriva tid på nått helt befängt för att det ska se bra ut. För skådespelets skull lixom..
Lär mig, snälla! Ge mig "gåvan". Ge mig.. jag vet inte.. förmågan att smälta in och bli osynlig.
Tack på förhand!!
//Elin

Ps: Jag ber om ursäkt för att jag inte hör av mig så ofta.. blir inte bättre än detta... ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0