Ironibloggen

Tjena bloggen!
Idag har jag solat toppless sen gryningen ungefär. Älskar vädret! Men nu börjar det bli lite målnigt så jag gick in för en skönhetssömn. Gurkor på ögonen- Check! Jag solar hela dagarna och jag blir inte brun. Så arg!! Blir brun-utan-sol ducsh när jag kommer hem.
Dagen outfit: Valde dom sanfärgade skona till de sandkamobyxor jag köpte för fyndpriset 5000kr igår. Jag bara döööör i dem. Hur har jag klarat mig innan? Övrit bär jag tshirt på överkroppen och idbrickan i lång halskedja. Håret är reglementsenligt uppsatt i en toffs på huvudet och till de ett brett sandfärgat hårband.
Tyvärr lämnade jag nagelacket hemma, vilket jag nu i efterhand har insett vilken nit det var. Hade vart snyggt med rosa naglar till dagens klädval. Går i solbrillor hela dagarna, dom divigaste jag har, för att dölja att jag inte är sminkad. Mådde grymt dåligt de första veckorna men börjar nu änligen att vänja mig. Brillorna sitter dock alltid på. Inne som ute!
Tjingeling// Elinen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0