Känner mig... tom

Varför?
Jag känner mig helt konstig i hela kroppen. HAR NI INGET EGET LIV?? Jag blir så ledsen.. besviken..
Har ni gått och väntat på nått att prata om länge nu? Era stackare. Jag förstår inte vad dom ni pratar om har gjort er för ont? Är det era bittra fiender, visst prata då! Men jag tror då inte så är fallet..
Förstår ni att endel saker skadar så hårt. Kan skada. Kan bli så mycket mer fel.
Människor gör fel (Hej, jag heter Elin och är ett levande exempel på att man kan göra sååå fel) och det kommer säkert hända er med, att ni gör fel. Att det inte blir som planerat. Kanske redan hänt?! Troligast..
Men varför i hela världen måste det var så samskigt? Köp en godispåse istället, det skadar varken er eller någon annan!

Kram till dom som förtjänar det!//Elinen 

Kommentarer
Postat av: Snabbfot

Kram världens bästa Elin!!!!

2012-05-29 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0