Kväller och 31 grader

Japp, köpt mig ett frisörsaxkitt. Nu j*vlar får ni hålla åt er frillan er!!
I övrigt, nu ska det sovas. Upp inatt och jobba. Det är kärlek till sitt arbete det :$
Björn, dina bilder var underbara och jag ÄLSKADE vitsippe-vilopaus bilden. Den vill jag se mer av ;) Mätt efter korv med bröd, sallad oh pasta. En ska ni ska veta, i sommar ska det prövas fram hur denna underbara Fanta Jordgubb ska framhövas bäst i groggväg. Kan känna i fingrarna redan nu hur perfekt den kan bli med lite Elin-kärlek i.
Golligocken har idag även lyckats med att först göra ett blyertssträck på skärmen och sen när jag skrollar så försöker han hejda mig och följer med skärmen upp för att hinna få bort det innan det förvinner ur skärm. Skratta så jag trodde jag skulle gå sönder :P
Någon måste lyckas med nått mycket mycket bättre om det där inte ska bli veckans grej!

Har även planerat in att boka massage och manikyr någon dag innan jag åker hem. Skämma bort sig själv lite innan man dimper ner hemma och vill efter en natts sömn vara fitt för alla hemmaäventyr jag vill hitta på. Tåls att tänka på :)

Nu sova <3
God natt på er //Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0