*lycka*


http://www.kopparbergsmarknad.se/


Jag säger bara det!! Gissa hur nöjd jag vart när jag insåg att jag faktiskt är ledig och hemma i år på denna underbart sköna "Elin-vandrar-runt-i-evigheter"-dag. *lycklig*
Och så vart det helt plötsligt j*ligt planerat den ledigheten med. Fast det bara är en dag.. Men, det går inte att missa. Ska vara riktigt illa om jag inte tar mig dit.

Nej nu du. Efter en helt otroligt slitig eftermiddag så ska jag ta mig till sängen och stupa. Ingen prommenad ens tar jag mig i kragen och genomför. Nej, nu blir det sömn, vila och energisparläge på!!

Kramisar på er!!//Elinen

Ps: Kacklade med Jonas och insåg att jag inte ringt Snabbfot än. Skulle gjort örra veckan men va sjutton, det vart jo kort vecka för er vanligt dödliga. ;) Ds..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0