Morgonbikt

Lyckades igår med att sega bort ett gympass. Var till Tyskarna och åt för första gången igår, middag. Det var riktigt gott. Spagetti, kötbullar och pizzasallad. Och icetea <3 Nöjd brud gick tillbaka till tältet och väntade in lite mer svalka som borde kommit med kvällen. Kom inte. Jag brukar oftast som alltid bli frusen när solen gått ner och gå in och byta om för träning. Men igår var det varmt länge och min träningsmotivation försvann. Latmasken kröp fram, ville stanna kvar. Idag är jag trött. Känner att jag behöver sova massa massa mer. Hoppas dom lyckats laga fläckten så det inte behöver vara riktigt lika varmt på jobbet idag. Så får gärna luften funka i vårt boendetält med. Men vi verkar vara väldigt låg prioritering där. Inte för att jag klagar, men jag klagar inte. Jag kan klä på mig om jag skulle frysa. Men de andra kan inte krypa ur skinnet..
Satt och pratade med And länge igår kväll, med flera men dom kom och gick endel. Livet pratade vi. Bilar. Nya/gamla. Han är mekaniker så kan endel. Bra på felsökningar helt enkelt.. Sen vart det fyllor, tjejer, killar, idioter, dyngfyllor, matvanor, vikt, träning, kläder, motivationer, film... o.s.v. Det var skönt att bara prata vanligt med någon som man inte kliver på tåna varje dag. Kul att lära känna helt enkelt. Men inte byta ut flera träningspass för det. Får INTE ske igen! Sova, jaaaa. Slöa allmänt, Neej!!!!
Så hoppas jag att gubben med magproblem är helt frisk om han är på jobbet nu igen. Är han dålig, fel formulerat, blir någon av oss dåliga, då kommer han få höra det resten av tiden på alla negativa synvinklar det bara går. Att han smittade ner alla i Eköping för att han var så j*vla dumsnål och inte ville åka hem så vi fick dras med hans förkylning bollandes mellan oss hela utbildningstiden sen, det är en sak. Men ska han vara idiot igen... suck, det är svårt att lära gamla hundar sitta. Särskilt när dom är störst bäst och vackrast..
En sak jag lärde mig igår är att det, som jag egentligen har vetat hela tiden men inte vill se, finns goda människor vs onda männikor av båda kön. Så om ni tvivlade på att jag hade koll där så kan jag nu meddela att jag har återtagit lite koll innom ämnet.
Nej nu är klockan snart åtta och då måste jag vara på kontoret igen och sen jobba. Visa upp mig. Börjar jobba som man behöver för överlevnad....

Kramar om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0