Ny dag, nya uppgifter

"Jag kan sitta själv i parken, tills solen ändrat färgen på mitt hår.."

Nicke kommer in och ger mig en hög av mitt egna "skjuta framför mig" högar och ler. Skrattar och frågar om jag ser den bättre här, här bredvid datorn tänker han då.. Men nej, jag kommer inte se den bättre där. Jag har ju gått förbi den med flit flera gånger redan. Jag vet att den finns, men skiter i den. Bara de att jag skrivit en lapp på den gör det lättare för andra att kävlas/busa om det. Pika och ja, kalla det vad ni vill. Jag gör det för min skull, ingens annans. Men det verkar ingen förstå.. Humorn är stor här.

Idag har jag vandrat min morgonsväng och lyssnat på bokbandet jag har i poden. Jag är fast i den. Och det är kul. Jag har smärta blandat med träningsvärk från högerhöft och ner till fotknölen. Igår var det löpning med Golligocken. En minut snabbare än senaste gången vi sprang. Och den minuten gjorde skillnad mellan liv och död. Men påt igen bara. Men inte ikväll, blir bara gym ikväll. Som minst en till prommenad. Poängen med detta erkännande är att det var lite handikappat att gå idag. Mycket fokus på att gå rätt så jag inte sliter på något annat. Ryggen är bättre idag. JIPPI! Det är så drygt att ha ont i ryggen. Det är åldern.. Men just ryggen är så inte okej att ha ont i. Man bli så gammal och så trasig i hela koppen av just den delens problematik.
Igår prövade grabbarna ölbaren. Tydligen var det lyckat :P Jag tittade på Cougar town och skrattade så det kom ut som hjärtligt fnitter, fast jag försökte hålla det inne. Den serien är guld för mig <3

Men nu är kl 08,00 och det är väl dax att dra igång nått vättigt?!
Idag är målet lite solning ;) Bra mål tycker jag!!!!!!
Hoppas ni andra får en kanondag!
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0