Nysolad och småsliten

Gympassen har tagit på kroppen. Veckan va har framför oss ser ut att bli GALEN och jag är allt annat än förberädd känns det som. Men det är bara at träna på, le och vara tillmötesgående.
"DET ÄR JU HELT SJUKT ATT NI INTE HAR DE HÄR!!! HUR SKA JAG KLARA MIG??" - Jag beklagar. Det är beställt. Jag kan tyvärr inte göra något annat åt saken just nu.. (sucken, hopplösheten och maktlös)
Solade nyss en sväng. Satan vad skönt det är. Semester i solen på rasterna och jobb och slit i vanlig ordning mellan det. Mu skrev på fejjan att man får bara gnälla över att det ska jobbas de dagar man ska jobba. Men jag som jobbar varje dag orkar inte gnälla varje dag. DET är jobbigt. Så nu bestämde vi att jag får dem innestående. Tills jag kommer hem. Men... nu såhär i efterhand så blir det mycket gnäll att ta igen. Tråkigt.. Jag vill ju vara topp off the topp när jag kommer hem :D
Tänk lyxen när man bara kan kliva in på en toalett och slå ner baken utan att torka av typ hela toautrymmet innan man kan tänkas nästan sitta ner. Eller när man kan duscha jätte länge och låta vattnet rinna i timmar. Eller laga sin egen mat bara rakt av. Ett packet nudlar där. Stekt lax och pasta där. VANLIG taco (den här är så stark så jag inte kan äta den) Ja, sånt lyx. Och att veta att man slutar 4 på dagarna. Ha fritid. Spikad fritid.
Sån vardagslyx längtar jag till :) Kanske lite blåögt, men ack så underbart <3

Jag hörde en bra låt på radion idag. Hoppas höra den igen snart. Den var jätte jätte fin. Men hittar den inte när jag sökar på de meningarna jag skrev upp. Säkart för att jag stavat dem fel... (suck)

Hoppas ni har en kanonbra helg där hemma.
Och grattis till Tiiiiin som fyller år idag :D
Kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0