..och vart kom det där ifrån?..

Det vart en inte allt för glad dag.. Fuck off till alla som måste lägga sig i. Gör en hög med jobb under näsan på mig ska ni få se!!! Jag är för snäll för att ta för mig, för dum för att ligga och sola i timtal gömd istället för att vara tillgänglig och för mycket idiot för att inte kunna se bortom dom när dom kritiserar mig, mina ideer och det jag gör. (bakom min rygg, såklart...)

Nej, fy f*n för denna dag. Skynda mig att göra om den till en ny dag genom att ta mig iväg till gymmet snart och sen sova som en stock efter det. Snälla snälla låt mig sova inatt.. Sömnbrist gör allt så mycket sämre än det faktiskt behöver vara. Så mycket tyngre och såååå mycket längre dagar.

Kram till er där ute//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0