PANIK

Hahah, så löjligt att jag blir så nervös av att inte få ett bekräftelsemejl på mitt lilla hotellbokade äventyr jag nyss över telefon fick hjälp att boka korrekt. Sitter och trycker på "uppdatera"-knappen om och om och om och om igen, bara för att bli lika besviken varje gång det inte trillat ner.
Gav jag henne fel mejladress? Hörde hon fel? Skrev hon fel?
Hahaha, det finns hundra olika idiotmöjligheter till kaos. Och jag kan komma på alldeles för många :P
Golligocken ber mig lugna mig. Men nej.. eller jo. Snart, nu och hela tiden borde jag lugna mig och varva ner. Det är som BOL sa röd dag idag. Dom kanske måste "kolla upp" mig. Då får jag vackert inte nått mejl före måndag i bästa fall. Sååååå det gör gott för mig att bara släppa det och vänta till minst tisdag innan jag får panikringa hem och be dem kolla bokningen igen.
Jag ÄR hopplös och i just detta fall så har jag en bra anledning. Tycker iallafall jag ;) Hihii..
Och nej, det hade inte trillat ner nu heller.. Mohahaha!
Idag fyller min vän och arbetskollega S år. Grattis!!
Påtal om vän/kollega/arbetskollega/jobbarkompis/kompis/bästis. Det kom på tal vad skillnaden var och diskutionen avslutades och tystnade med svaret:
Kollega- någon man bara träffar på jobbet
Vän- Någon man umgås med även på fritiden
Själv är jag inte hundra på att det är så hårddraget. Men jag som är blåögd vill väl inte inse sanningen bara. Att jag tror mig ha fler vänner än jag har... nog om det. De bästa vet jag ju är bäst vad som än händer <3
Och det roliga i det hela med pratet här nere var att vi kom fram till att vi inte har en ända vän här nere, bara arbetskamrater. Varför? Jo, vi jobbar ju 24 timmar om dygnet när vi är här nere, så vi kan ju aldrig umgås på fritiden. För vi har ingen.. :P
Arbetskamrater eller vänner, ikväll ska vi äta utemat för att fira S. Kul :)

Nu är det stängning och mat för oss.
Och jag har lugnat mig. Lite iallafall ;)
Kramar om//Elinen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha!! Jag kommer så väl ihåg den diskussionen vi hade om vän/bekant/kompis osv.. När vi en eftermiddag/kväll satt på uteserveringen på donken i Köping! Du jag och Kalle :) snacka om att vi tyckte olika ;)

2012-05-18 @ 08:31:36
Postat av: Elin

Ja, den var katastrof. Minns mig själv som lätt irriterad efteråt :P Men, man ser helt olika på denna sak. Beroenede på vart man kommer ifrån i landet och vilken relation man har ihop med människor. Har man pratat mycket med varandra vet man ju om man är vänner eller kollegor. Men SKIT samma.. hahah Kraaaaam

2012-05-19 @ 04:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0