Pepp

Carola, snälla du, om du läser detta kan du då berätta vad du kör på för metod, vad du har för mål och hur det går för dig? Och du, grattis på namnsdagen :D
Läste din blogg nyss och vart peppad! ;)
Kram på dig
Och kram på er andra med som läser
Ha en underbar söndag där hemma. Nu ska jag jobba innan jag har som plan att mörda Golligocken i Gorilla fabrikken. Han är så grymt värld att bli mördad efter att i natt ha skrämt upp mig, skrämt skiten ur mig och sedan fortsatt skrämt mig i nattens mörker. Han kommer få det plågsamt. Han vet inte om det och jag är inte långsint, men jag samlar på mig och när han som minst anar kommer det en hämd. En speciellt anpassad för just honom..

Kramaaaaaaaar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0