Sol innombords

Igår kväll kom regnet.. Först en tät och irriterande sandstorm efter ännu en dag med starka vindar. Sen regnet. Så min teori om torrperiod kan slänga sig i väggen :P
Har hittat ännu en form av mat som funkar bra här nere. Sallad och rode island sås. MUMS! Ikväll är det i vanlig ordning grillfredag och hoppas det blir gott såklart.
Mer då?.. Jag har insett att jag behöver fotta mer så jag verkligen kan visa de närmsta, när jag kommer hem, hur det ser ut här. Hitintills har jag ju bara fotat det jag anser intressant. Så bilder runt om hela kampen är det snålt med. Kan glad frmaföra att jag hunnit fånga en soluppgång hitintills med. Och dessutom uppfattade jag en väldigt tun, knappt synlig, måne här om dagen på himlen. Jag har saknat den och tackar för att den visade sig <3

Nej, inget mer kul i skallen för tillfället!
iDAG ÄR DET FREDAG :)
Kramar//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0