somebody loves you

God morgon världen!
Idag ska jag ta mig själv yttligare ett snäpp i träning och matplanering. Känns bra! Känns svårt.. Känns som att jag inte orkar med nått annat än bara kämpa, sova och träna nu. Är det inte med mig själv jag kämpar så är det att ta mig frammåt under dagarna utan att tolka negativt och må dåligt över saker som lika väl säkert kan tolkas bättre än vad jag gör.. Varför kan inte folk bara kläcka ur sig? Rakt och ärligt, sen är det ju klart! Nejdå, pikas, blickar, suckar och stön ihop med skitsnack bakomryggen. Jag älskar mänskligheten...
Och speglarna, jag har slutat titta i dem nu. Det går inte längre..
Så pepp pepp pepp och alllt kommer bli så bra sen :) Snart! Med start nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0