Söndagens söndag

Hahaha, nu har jag planerat in väldigt välförtjänat solning, 2 dagar på rad och vad händer? Jo det bara sprutar in trevliga kunder så man knappt hinner se efter vad klockan är. Tur dom är glada och tur man (läs jag) börjar ha lite koll på saker och ting så de flyter på för alla och en var.
Så idag hade jag iallafall sovmorgon till hela kvart i 8 på morgonen. Coolt som satan då jag inte sovit så länge på snart 6 veckor. Om man nu kan se 8 som länge? Men å andra sidan, satan vad jag kommer hinna med mycke om jag har sånna dagar hemma sen. Mohahahah ;)
Har nyss vart och tryckt i mig en alldeles för försenad brunch. En hungrig och småstressad Elin är inte alltid den trevligaste människan man kan träffa. Men hon funkade idag och har nyss smält i sig tårta, vattenmelon, wienerbröd, bacon, gurka, paprika, sallad och druvjuice. MUMS!!! Gott gott och välförtjänt.
Nu ska jag ringa min goa mamma och gratta henne på Mors dag!

Livet i Afghanistan går vidare.
Hoppas ni inte har allt för ont i skallen mina vännner :)
Kramisar//Elinen

Ps: Grattis Sverige och Loreen till vinsten i går (läste mig till den i morse på underbara fejjan)
Och sen så vill jag bara förmedla att det är varmast på länge här nere idag.. hua. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0