underbara morgon

i morse vaknade jag inte av min egen klocka utan insåg efter att många runt mig klivit upp att nått var helt fel. Kollade in väckningstiden och såg att jag stält den på 07.30. Hur tänkte jag då jag skulle hinna med en timmes prommenad, duch och frukost innan 8? Jag får inte ihop matten där, men tydligen fick mitt huvud det igår kväll när jag stälde larmet. Var rätt trött. Vart ett långt pass igår och massa jävulskap. Ska sätta ihop ett boxåkick pass här nere som jag ska plåga de som vill med. Har hittat handskar och mitsar. Kan det blir roligare?
Plus att vi fått igenom en beställning på bungy-stavar som jag hoppas trillar in dom närmsta veckorna. Skulle göra mina morgonprommenader gryyyyyymmaste griiima :)

Igår fick jag föresten post. En pressad vitsippa. Tack T <3

Nej, jobba mig nu! Blir bra! Är pepp. Gillar dagen.
Idag är det jobba, sola, dricka vatten och digga musik på schemat. Jag gillar mitt schema ;)

Kramar om//elinen

ps: Här är klänningen jag köpt ds.
http://www.swedenrock-online.se/h-r-london-floral-skully-dress-klaenning/art_232326/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0