Underbara träningsvärk

Det är helt fantastiskt skönt..
Var på GORILLA FABRIKKEN igår. Det är ett helt okej gym med ett grimt namn Norskarna har hittat på. Jag gillart. Finns det mesta som jag känner igen som fria vikter, magbänk, ryggövningsbänk, medicinbollar, pilatesbollar, roddmaskin, löpband och sen en massa maskiner till såklart.
Mitt problem är att jag skulle behöva lägga upp ett träningsschema. William hade ett jättebrett och bra som han körde efter. Riktigt bra! Men jag vet inte om det är bygga jag vill göra. Jag vill förbränna och få tillbaka endel av den styrka jag hade förrut. Det vill säga paddelmuskel plus de benmuskler jag håller på att skapa mig nu av gången och löpningen. Och vad ska jag äta och hur göra för att inte dö av hunger, inte lägga på mig och inte rasa. Det är många frågor. Kanske skulle skaffa sig en PT här nere :P Nej det kan jag inte, men det vore bra.
Just nu känner jag lite hopplöshet.. Och det är svårt i början när man inte ser och känner någon skillnad. Har ju bara kört lite drygt 2 veckor nu och trappat upp mer och mer. En vecka med bra träning skulle jag säga.
Jag lever i sån lyx här nere som slipper laga mat, men det gör det oxå så mycket svårare att hålla sig till bra mat när det inte ens alltid finns att välja ett nyttigt alternativ. Nu har teorin vart att köra nyttigt och lite av varje. Se till att inte överdosera portionerna och hålla mig från chips och godis. Nu har det även blivit kakor på "ajabaja" listan. Jordnötssmör.. När jag kommer hem är salta kex med jordnötssmör i solen nått jag ihop med massa annat ska unna mig på en filt. Hemma. Det känns så nära på nått vis och jag ska låta det vara så. Det motiverar till träning. Det motiverar mig att bygga muskler och f*n, jag vill inte se ut såhär i kroppen lägre. Jag vill bli av med allt mula-hull jag lagt på mig till ingen nytta. Jag vill tycka om mig själv, det är mitt mål. Älska mig själv så jag kan älska andra. Desto bättre man mår själv desto gladare, trevligare och givande är jag. I now <3
Nu mer jobb, 9,25 säger klockan.
Kramar om en massa massa//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0