Måndag- .. ... ..

Igår hällde jag vatten på mitt hämndoffer. Inte bara sådär, när han hade somnat! Endel av hämnden är klar. Nu återstår bara resten.. Mohahahahahahahahahahaha... Och jag har visst lämnat spår då han drömmer att jag fyllt hela hans lägenhet med gröna växter på alla platser som var möjligt. Jag gör kraftiga intryck!! Om det är bra eller dåligt, det återstår att se. Men fylla hans lägenhet med blommor ska då inte vara så svårt... om jag nu vill det! Kan bli en kul grej någon helg när man har tråkigt och behöver fördriva några dygn i bil ;)

Jaha, vad händer denna dag här då? Kan vara så att det blir varmt idag. Kan oxå vara så att det blir smällhett. Även så att det redan nu är det... Önskar mig lite regn. Faktiskt! För övrigt så är jag inte på topp! Träningspasset igår slutade i helt förstörda muskler och gäspningar från min sida. Spännande ny känsla. Kan vara så att jag bara var lite trött (läs väldigt) Men det var nytt. Så det får vi pröva på fler gånger. La in några nya övningar igår. Sköna övningar. En timme med massa övninger totalt. Duktiga!!
Längtar till Bungystavarna dyker upp. Om dom kommer göra det..

Vet precis vilken klänning jag vill köpa hem till mig nu. Hur den ska se ut. Men ska nog kolla in HM´s hemsida först. För visst är Victoria secret en ny upplevelse i min gardeob och dom har så fina kläder. Men, plånboksmässigt är det nog ändå inte värt det. Jag är inte direkt den typen som bryr mig om hur dyra kläder jag har hänger i garderoben. Och risken är ganska överhängande att den inte kommer bli använd just för att den kostar mer... Så, ska ge Hm ett ögonkast ;) Dom har ju skött sig hitintills i min garderob!

I dag är det 5 veckor sen jag stod på Kungsängsparkeringen och vinkade hej då till T och klev in i sandkläderna på heltid. Vet inte om det är så lockande.. Men så vart det!
Jag har kommit till insikt att detta är en livsstil. Antingen så lever man den eller kämpar emot den. Antingen så är man militär eller inte. Formar ett liv efter att aldrig vara hemma eller lämna detta bakom sig och bli "normal Svensson" igen. Jag vet inte vad som lockar i detta liv.. Men jag kan förstå att detta kan vara ett jobb i väntan på att något som är värt att stanna hemma för ska hända.
Måste undersöka saken närmare.. Uppdraget taget!!

Nu lunch för min del!
Puss å kramar om//Elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0