..musiken skapar styrkan..

"Man kan klaga hela dagar man kan kvida och jämra,
men skit kommer att hända och man kan vrida och vända
Kan tycka synd om sig själv och man kan hata på andra,
kan ångra att man bangade sitta där och prata och svamla
Många dom hamnar där kan inte se något annat,
min attityd förändras och problemen förvandlas
För jag vill se möjligheter i svårigheter och skaka av mig,
och flippa en dålig sak till en bra grej
För trots den skit jag anser jag gått igenom,
är jag fuckin tacksam över allt bra jag fått va med om man
Så fortsätt servera jag vill ha mera,
jag garanterar att vi kommer ta oss över det hela "

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Mina vänner gör mitt liv



Igår satt jag och virka som jag försöker hinna en stund varje dag efter middagen. Tar mig en stol, pluggar i ljudboken och virkar i min egen värld. det är kvalite här ner! att få bara vara.. Ki kom förbi och vi pratade min tröja. Det var bra ideer som kom från henne där vi satt. Men jag insåg med den bittra sanningen, att garnet ALDRIG kommer räcka till hela. Så ska kolla vad det är för märke, så får jag söka reda på mer. Visste jag behövde mer, men när jag var in på Biggan hemma dagarna efter jag hade handlat det där så var det slut. Jag förstår dom som köpte det. Det är najs garn helt klart :)

Beställt mig en klänning har jag med. En jätte jätte fin! Hoppas så att jag kan ha den med.. *suck* Den dimper ner när jag kommer hem, första veckan. Så jag håller tummarna för att denna skönhet sitter bra och gör mig snäppet snyggare än jag kan föreställa mig ;) (det skulle underlätta för bilden i skallen är iiiiinte alltid den bästa man kan ha)

Hitintills idag har jag stått och gjort nått i liknade form mot vad jag gör hemma på dagarna. Packar satser. Kollar över så de är någolunda kompletta och packar dem från en pall till en annan. Inte så spännande, men det får dagen att gå och gör att jag får känna mig lite mer hemma, på nått vis. Lyssnar på musik, hinkar i mig vatten och dricker mina drinkar. och jag tänker bara på meeeej..
I rummet bredvid tittar dom just nu på ghostbusters. Ska snart förflytta mig från datorn och in och joina. Hör hit att dom nu drar ut på deras första riktiga larm. Haha.. helt klart bra skit.
Och på tal om bra skit: cougar town! Helt förälskad. Kommer alltid att vara! Kollade avsnitt 9 av första serien i förrgår. Satan vad jag skrattade. Kuligt!

Nu, film!
Kramisar/Elinen

Ps: Kom ihåg till mig själ:
1. jag behöver ett klotterplank på saker jag måste tänka igenom när jag investerar i boende
2. Bokhylle vägg är guld och otroligt snyggt (kom ihååååg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0