Att bara ligga och filosofera är underskattat

God morgon kära läsare!
Idag ligger jag kvar en stund. Dels för att jag kan och dels för att ryggen gillar't. Men främst för att jag kom på mig själv med att missat den viktiga delen i min hemkomst som hette njuta. Skulle ju stanna upp en gång om dagen och njuta av att vara hemma, den friska luften, att allt gick bra och allt annat härligt med sverige. Det hade jag glömt av. Visst har jag njutit mellan svett, tårar och färg, men inte på det rätta sättet. Förens idag.. En bra dag! En dag för inblick..
Provar lite lätt att "sträcka ut mig som en katt" men ger upp lite smått. Känslan kan inte vara överstigande den ilning som ryggen gav i från sig! Så! Dax att ta tag i min dag! Yes!!!!!!

Kramar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0