Dagen då regnet föll och avslutningskorten togs

Vem vet vad himlens gudar berättade för oss idag. Var det att det var fle eller visade dom bara hur vi får det om några veckor? Vem vet? Hur som var det fint att frysa lite om fingrarna och få luften renad av flera timmars regn...
 
 
Idag har det vart överlämning. Ansvaret är inte längre mitt. Konstig och skön känsla. Nästan som en saga *plingelingeliniiiiing* ovärkligt och svårt att ta på..
Det har vart fotografering och såklart är detta första dagen på länge när de har öst ner regn från 10tiden tills fotograferingen var klar.. typiskt. Men det vart nog bra endå.. Korten blir som dom blir.
Nu ska det snart ätas grillat och sen är jag egentligen ledig. Men jag har endel tills som jag måste lämna över kunskapen om. Och utrustningen har jag inte plockat ihop och lämnat över det jag ska. Allt det tar jag i morgon. Sen på tisdag blir det.. nej just.. flyg.. *bajs*. Aja, kan ju lägga mig och sova efter det. Tihi
Jag är rätt trött och ska snart krypa ner i min varma sköna säng igen. Jag gillar min nya säng med alla lakan och handdukar runt. Min lilla "sista-tiden"-koja. Jag trivs där inne. Ingen ser mig och jag får det varmt och gott där. Kan filura bäst jag vill. Sovmorgon oc totalledig verkar få vänta tills på torsdag. Men vad spelar det för roll när jag numera är ansvarslös och som gott som en fågel i bur kan vara, fri.
 
Hoppas ni haft en bra söndag hemma!
Kramar om//elinen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0