Det händer grejer

Det går inte fort. Det blir inte felfritt. Men idag har det blivit en hel del gjort. Jag är totalt slut!!
Jag vart jätte deppig när jag inte längre kunde ångra mig och åka med till Danmark. Skickar all energi och glädje till de tappra brudarna som spelar NM lördag och söndag.
Första niten var när jag ville börja måla garderobsdörrarna. Hur skulle jag kunna måla dem utan att dom låg på golvet när jag i stort inte har ett skit i hela lägenheten. Hur gör man när man bor i stan? Köper man allt? Hemma hade jag tagit vedkubbar.. Suck! Dunkat P3 och spotify som en tok. Underbart. Solen tittade fram mellan molnen och det snöade lite. Fin dag :)

Här får ni lite bilder från lägenheten:
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0