Efter på många satt..

Gick frusen och la mig igår. Vaknade, försov mig, kände mig totalt överkörd och jätte bakis. Rullade ur sängen och försökte komma igång. Tog hur lång tid som helst att klä mig. Det är Inge kul att ha ont... Om jag fick bestämma skulle jag stå, gå eller ligga ner i flera dagar. Men jag har inte tid. Det finns så mycket jag vill eller behöver göra. Och enkel saker är det tydligen bara att haka på.. Eller nått.
Blev Åsby och Hallsta möbel outlet idag. En badbomb, en skylt och en soffa med 2 pallar blev det totalt.
Kom hem och räddade pappa och bilen med traktorn ur lergyttjan. Fint att bo på landet!!!

Senare blir det ett lättare pass och sen vila mer. I morgon innebandy om ryggen tillåter och sen är det måla och polo på kvällen om så pallas med. Men just nu önskar jag bara att ryggen blir bra. Jag har inte tid att bli liggandes.. nu när jag för en gångs skull är välförtjänt ledig och vill bli klar med lägenheten.

Kramar//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0