Försov mig

Alla dagar är inte gjorda för att ligga i sängen och blogga innan det är dax att ta tag idagen. Som idag, jag somnade om och försov mig. Sån panik är det kanske inte.. klockan är ändå bara 9o. Men lite konstigt blir det. Skyller på sushin som då rakt inte var någon snabbmat att laga. Tog kanske 2timmar totalt.
Nej upp och iväg. Äta frukost och måla ska det bli idag. Jag skulle önska att det sluta blåsa så jag kan promenera lite idag. Kanske bara en liten sväng, men det är ändå nått :)
Har inte jag någon varm vinterjacka? Jag minns inte alls vad min garderob innehöll för över ett år sen. Illa! Öka på garderobsmålandet behövs med andra ord!! (och nej, det blir inte gjort här..)

Kliv upp! Kolla upp frukost. Äta och "mot oändligheten och vidare"
Kram//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0