God förmiddag!

Så var man vaken för dagen. Vaknade 6 och inte somnat om. Rätt skönt. En dag som jag slipper stressa på om jag håller timmarna i framkant.
Ligger och känner mig smutsig.. Har blivit mycket duschande de senaste dagarna och nu var det flera timmar sen jag duscha. Ha ha! Det är ju en sjuk känsla..
Det är halt ute och Mu och jag som skulle PWa på morgonen hoppade det. Skickade henne till gymmet på jobbet istället så hon kör försiktigt (nu när jag inte är med som stöd) Bil alltså!!!! Gymmet ska hon mosa på ;)
Borde gå och klä mig innan jag blir trött, igen, men sängen är skön och helst av allt önskar jag att jag vaknade upp och det var lördag kväll.. Men men..

Ha en bra torsdag alla glada!
Och kör försiktigt är ni snälla :)
Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0