Goddagens

Okej, vad har jag på "att göra"-listan?!
Sola! Sova! Äta! Nörda! Ha filmmaraton, dagtid! Packa! Shoppa! Ja, det är nog allt som måste göras. Vissa saker många gånger om. Andra saker en gång och aldrig igen.. skööön känsla.
 
Minneskortet problemet är fortfarande ett överhängande problem. Visst, jag kan köpa ett till minneskort. MEN jag har ju för i hellskotta 4 minneskort HEMMA. Jag behöver inte ett till. Snarare 2 mindre.. (Kan ju vara bra att ha den dagen då jag åker utomlands och bor där i flera månader. Men den dagen är en bit fram..)
När kan man säga att man bott i ett annat land?!
Jag är nått otroligt sugen på att bada. Bada och känna frisk luft. Jag är sugen på att resa bort, fast jag är borta redan. Jag är sugen på att bara komma hem och mysa ner mig oxå. Kruxet är nog att jag bara inte vill vara här. Igår tog en vän och avslutade sitt förhållande. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det hela. Det är svårt att följa nått överhuvetaget här nerifrån och då jag nästan bara vart här nere under deras gemensamma tid så är jag helt utspelad ur ämnet. Prata kan man. Men lära känna och skaffa sig uppfattningar, det tar tid. Hon beskriver en lättnad och jag är glad för det. Men jag vet att lättnaden kommer gå över och saknad och tankar komma. Som tur är är jag hemma då. Och kan finnas där för henne. Alla saker kan jag inte stoppa eller förebygga, men denna gång hade jag inte ens en vättig chans att lägga mig i och ändra tankebana. Det var redan kört när jag kom in i pratet. En vulkan hade jobbat mot ett utbrott för länge innan jag kom med i tänket.
Hoppas hon kommer få må bra <3
Sitter och nördar. Hittade en rund säng fö 1å5. Ingenting.. men vart i hela världen skulle jag ha den?! haha. Visst jag har köpt mig en lägenhet. Men det är inte stort som ett slott, även om jag kan få det att låta så. jag och min träkoja <3 Jag vet vad jag vill ha. Det måste bara måttas innan det kan slås fast. Minst sagt.. planer ändras så lätt.. jag vet.. jag om någon vet..
Sitter även och googlar runt på Yoga. Eftersom jag känner mig smått övergiven av min vägledare in i yogan så ger jag inte upp. För att inte tappa tråden i det som jag älskade så får jag lösa det själv! Då blir det gjort.. och jag kan bara skylla mig själv.
Yogavideor verkar otroligt poppulärt. Men det får jag väna med tills jag är hemma. Tar säkert hela dagen att bunkra upp ett sånt youtubeklipp..
http://distansyoga.blogspot.se/p/enkla-yogaovningar.html
Bra startsida. Så att jag kommer ihåg..
 

Avslutar med en funderan på hur lång tid det kommer ta innan jag kan skaffa mig lugg igen. Måste ju gå att få till en rätt cool spacead frilla snart. Kuuul!
 
Nu ska jag leka vidare. Förlorade stort på tipspromenaden nyss med Lars. Härlig kille. Alla repáre kommer vara saknade... alla på sitt sätt.. Nej, leka vidare var det!
Kanske hinner skriva mer idag, annars hörs vi i morgon.
Och du Snabbfot, gå hem. Det finns ingen som tackar dig där. Vila! Jag är snart tillbaka så ska vi vara ett radar par igen. Till vissas förskräckelse och våran lycka <3 och när jag är där, det är då du ska gå till jobbet fast du inte ska. För då kan jag sparka hem dig *puss*
 
Hoppas ni har en bra dag där hemma!
8 dagar tills jag är hemma på landet igen ...
Kramar om//elinen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0