Jag har kuuuuuul (mer sånt)

http://www.mobelsalongen.se/
 
Bra skit! Bör undersökas av er alla :)
 
Nu har jag spelat strutfotboll och haft satans kul. Många fler än vad som sa sig skulle vara med var faktikt med och kämpade. Fy fabian vad kul jag hade!! Trodde inte jag skulle hinna vara med men jorå. tihi.. Klara vart vi liite för tidigt och allt gick lite för fort (som flickan saaaa ..) men det gjorde inget för vi hade kul. Och det viktigaste, alla överlevde. Det var inte riktigt förväntat.. Och som på ett trollslag, med lite inslag av tokbra gymdunk från gymmet, vart jag galet partysugen. Vart kom det ifrån? Hur som så går det över. Har inte tid med sånt just nu endå..
Vidare så är det sovmorgon, shopping och solning på schemat i morgon. Dessutom ska det packas för hemfärd. 25kg och 2väskor + 5kg handbagage. Perfa! (hoppas jag)
Å, jag berättade om min spegeldörr va?! den som antagligen inte passar in i mina dörrhål (som flickan saa..) Den håller förhoppningsvis att få sig några kompisar nu. Förhoppningsvis 2 och förhoppningsvis perfekt.
Enda nackdelen med det jag nu planerar är: 1. jag är inte hemma än! 2. vart ska jag göra av mina tavlor?
Hmm.. tåls att kluras på den helt klart. Men fönster är påväg. Hoppas jag! Sen vad det blir av dem återstår att se.. enyoj!
 
Nja, det var väl allt för stunden. Nu ska jag plocka fram servetter så jag inte glömmer det och sen fördriva yttligare en timme innan det ska bäras möbler och dukas. Hoppas kvällen blir lika bra som eftermiddagen vart. hoppas hopas hoppas..
 
Kram på er där hemma!!
//Elinen

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack :)

Svar: Bra sidor ska helt enkelt lyftas :))
elinvonfisen.blogg.se

2013-04-22 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0