Lagom mörbultad

Igår var min första vilodag.
Jag skulle ha PWat genom hela stan på förmiddagen, men med tanke på mina toppenkassa skor och det fina lagret is på marken så vart det ett rött kryss över den gymnastiska övningen som säkerligen inte hade gynnat varken min rygg eller min fettförbränning. Så det vart en rätt lång dag igår med Jess. prat och bebisgos, julklappsköp, sushiryck, bjuden på lunch och sen snodde pappa min bil. Den är lite saknad idag men jag vet att jag överlever med råge.
Har tydligen börjat med att alltid sova på rygg med. Ibland vrider jag mig (och vaknar av det, såklart) men "vickar" alltid tillbaka till ryggläge. Konstigt. Större kula och bumper blandat med ryggsmärta har fått mig byta stil.. Hoppas byta tillbaka snart..

Ny dag! Nya äventyr!
Det är fredag mina damer och herrar.. Njut!!!
Kramars om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0