Säng time

Men.. Jag som skrev så bra :,(
VARFÖR försvinner mina inlägg?

Nej, är på g att sluta mina nyfikna gröna och välkomna ostyrbara drömmar.
Jag har idag konsumerat bra mycket mer pengar än jag hade tänkt. Men är nöjd. Jag behövde en kväll med några vänner, nya ansikten, hembakat och ljusmys. Tack Lola!
Jag har klappat Berner och jag har bokat in framtida MarioCart. Jag har lekt jultomte, mätt soffor för framtida köp och lekt "hålslagare". För är det någon kunskap jag tappat i sandland så är det att missa hål i vägen. Märktes på de minst 857 hålen påvägen till Halsta.

I morgon ska det konkas väv, vävlim, papp, matkassar, beställas tapet, ätas lunch med T och ha tacomys med lite jobbisar på kvällen.
Tror jag kommer hinna bli trött av i morgon med.. Tihi..

God natt kramar // Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0