Skymning på bygden

Sicken dag!
Inatt vaknade jag till några gånger av att Mu snarka. Ja, hon gör det.. Men jag tycker det bara är tokmysigt så jag bara ler och somnar om. Det är inga dunder stockar hon drar. Bara tyngre, avslappnade andetag av högre volym än dagligen. Hi hi..
Vaknade innan klockan och knäppte henne på näsan. SÅ snäll är jag! (?) Och hela morgonen låg jag steget före. Förutom när jag kom upp till lägenheten och insåg att tröjan jag ville använda var hos T och inte där jag hade hoppats. Men men, det löste sig det med :)
Åkte till Biggan för att köpa risinolja. Bra skit. Köpte även godis till lågt pris till karlarna i huset. Jag vet hur min mamma tycker, tänker och säger men vi är 2 lika, men endå så olika personer. Dom ska få äta det dom vill. Det är inte dom som ska gå ner i vikt..
Sen ut till Kölsta för att kasta upp sjalar till försäljning. Sen satt jag mest och såg på när folk kom och gick. Tog lite kort. Virkade lite. Käka sallad från tacosen igår och drack te. Kvarnen är en cool plats att vara på på många många sätt!
Och vilka grejer dom hade där.. Helt galet!
Nu har jag nyss kommit hem. Värmer upp tåna och håller på att somna. Lite tidigt för det än.. Nåväl, ikväll blir det hemmagjord pizza och Så mycket bättre.
Nu lite IKEAkatalog och tänka!

Kramar om//Elinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0