stjärnfall

Det är leeedigt och jag triiiiivs och har det bra! Älskar att lulla runt. Trotts konstiga blickar, utan meningar eller andning, så lever jag ett gott liv på egen hend här nere. Idag är det mjukisdag för mig. Det sticker i mångas ögon. Stackarna...
Inatt när jag för första gången på länge gick själv i mörkret (fast vi inte får) var det skönt att lulla i egen takt och bara må gott efter att ha ätit aldeles för mycket god pizza och haft det gott med goda vänner i nån timme. Tittade på stjärnorna och undrade om det var stjärnklart hemma med.. och där, ett stjärnfall. Perfekt! önskade mig såklart. Men sånna önskningar för man inte tala om, bara tänka, för att dom ska slå in.. jag tänker och hoppas!
Nej, gå och se om sockerrumpan slagit Pling pling i fotbollsmatchen dom spelade när ajg lämnade dem. Haha! Kan vara krig.. eller nått..
Kraaaamar//Elinen

Kommentarer
Postat av: Rum 8

Fin glad underton på Elin idag. Gillar!! <3 Men SAAAKNAR MER!!! hihih..

Svar: <3 Tack <3
elinvonfisen.blogg.se

2012-11-08 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0